۱۰ پاسخ

نوش جونت خوشگلهههه😍🩵

،،🙄🙄😳

پسر منم خوشش میاد

نوش جونت بچچچه😍

من دادم اولش کم بعد دیدم حساسیت نداره دیگه تا دوتا هم میخوره خیلیم دوست داره

چندتا موادغذایی ک حساسیت زا هستن باهم دادی هم خطرناکه هم گرمه

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم خواستین روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

نوششششش

توت فرنگی تا یکسالگی مجاز نیس که

سلام عزیزم مگه توت فرنگی حساسیت زا نیست؟

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی