من امروز پرسیدم فقط آزمایش 4600سونو جداست
من که نرفتم......
بله عزیزم برای سلامت بچس
یسری از دکترا میخوان یسری نمیخوان یسریا انتیشون خوب نیس یسریم با اینک خوبه دکترا مدلشونه ک میخوان
دکترم خواست منم چون استرسیم دیگ انجام دادم ولی ۵ تومن شد🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ببینید هر چقدرم هزینه بر باشه این مهمه ک از وضعیت بچه عزیز تر جونتون مطمئن بشید
من رفتم ۱ میلیونو ۲۰۰ دادم
بعضی دکترا بر اساس ntاول مادر تجویز میکنن وقتی تجویز کرد یعنی مهمه اگه نکرد یعنی مشکلی نداره من دکترم تحویز نکرد
بله عزیزم
من تهران هستم 15 فروردین 2700 هزینه دادم
بله خیلی زیاد
مگه چنده؟
بله عزیزم
سوال منم هست شنیدم گرونه میخوام ن رم
من ک نرفتم خیییییلی گرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.