خانما آزمایش انومالی واجبه؟؟

۱۴ پاسخ

من امروز پرسیدم فقط آزمایش 4600سونو جداست

من که نرفتم......

بله عزیزم برای سلامت بچس

یسری از دکترا میخوان یسری نمیخوان یسریا انتیشون خوب نیس یسریم با اینک خوبه دکترا مدلشونه ک میخوان
دکترم خواست منم چون استرسیم دیگ انجام دادم ولی ۵ تومن شد🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

ببینید هر چقدرم هزینه بر باشه این مهمه ک از وضعیت بچه عزیز تر جونتون مطمئن بشید

من رفتم ۱ میلیونو ۲۰۰ دادم

بعضی دکترا بر اساس ntاول مادر تجویز میکنن وقتی تجویز کرد یعنی مهمه اگه نکرد یعنی مشکلی نداره من دکترم تحویز نکرد

بله عزیزم

من تهران هستم 15 فروردین 2700 هزینه دادم

بله خیلی زیاد

مگه چنده؟

بله عزیزم

سوال منم هست شنیدم گرونه میخوام ن رم

من ک نرفتم خیییییلی گرونه

سوال های مرتبط

مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی