آزمایش ندارع
ولی اگه بیمه سلامت اینا یا تامین داشته باشی یه تومن میشه
برای من حدودا 3800 شد
بله ازمایش داره اما آزاد خودت باید درخاست بدی برات بنویسن اکثر پزشکا نمیگن برو بده منازمایش غربالگری دوم یا همون کواد مارکر دادم شد۴۷۰۰
برا من ۱۱۰۰شد با بیمه تأمین اجتماعی
برا من فقط سونو نوشته ازمایش نه
پرسیدم اونجا ک آن تی رفتم گفت ۲۸۰۰
برای من ۲۵۰۰ گفت آزمایش هم ندارم
من بیمه دارم ۲۲۰ شد
برای من 1600 شد، آزمایش هفته 15 هست اگه نیاز باشه دکتر مینویسه خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.