سونو انومالی هزینش چقدره؟؟؟ ازمایش هم واجبه؟؟

۹ پاسخ

آزمایش ندارع
ولی اگه بیمه سلامت اینا یا تامین داشته باشی یه تومن میشه

برای من حدودا 3800 شد

بله ازمایش داره اما آزاد خودت باید درخاست بدی برات بنویسن اکثر پزشکا نمیگن برو بده من‌ازمایش غربالگری دوم یا همون کواد مارکر دادم شد۴۷۰۰

برا من ۱۱۰۰شد با بیمه تأمین اجتماعی

برا من فقط سونو نوشته ازمایش نه

پرسیدم اونجا ک آن تی رفتم گفت ۲۸۰۰

برای من ۲۵۰۰ گفت آزمایش هم ندارم

من بیمه دارم ۲۲۰ شد

برای من 1600 شد، آزمایش هفته 15 هست اگه نیاز باشه دکتر مینویسه خودش

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری