خانما سونو انومالی هزینش چقدره

۱۵ پاسخ

۱۶۰۰شد

این بستگی ب آزمایشگاهی داره ک میری گلم همه جا مثل هم نیس

تهران ۲۸۰۰

من نوبتم ۱۸ خرداده ولی سوال کردم گف سه و خوردیه

۲۲۰۰ شد واسم

من دیروز رفتم ۱۳۱۵ دادم

من دیروز رفتم۲۸۰۰

۱۳۴۰ شد برای من

من پرسیدم ۹۸۰

من 2100دادم

برا من شد ۳/۱۰۰

برای من شد۱۴۰۰

۷۵۰شد برای من 😀😀😀😀😀😀😀

برا من شد 1800

بر من شد ۲۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری