نزدیک ۳ و خورده ای
من سونو رو نمیدونم ولی آزمایشش آزاد حساب شد چون سونوش با بیمه بود ازمایشش شد ۵ تومن (۴ میلیون و خوردع ای) سونوگرافیم شد ۲ تومن (یک و هشتصد و خورده)
ولی ازمایش ۴۷۰۰
سنو ۱۹۰۰
۷.۱۰۰ دادم
۴ تومن
فوقش 5 تومن
۲۵۰۰
امروز انجام دادم
7 تومن شد
۸ تومن
والا من هفته ی پیش ان تی دادم ۶/۱۰۰ انومالی رونپرسیدم ولی فکر کنم از ان تی باید بیشتر باشه
۳۴۰۰ البته بستگی به جاش داره
۳و۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.