خانما سونو آنومالی آزاد میدونین هزینش چقدره؟

۱۳ پاسخ

نزدیک ۳ و خورده ای

من سونو رو نمیدونم ولی آزمایشش آزاد حساب شد چون سونوش با بیمه بود ازمایشش شد ۵ تومن (۴ میلیون و خوردع ای) سونوگرافیم شد ۲ تومن (یک و هشتصد و خورده)

ولی ازمایش ۴۷۰۰

سنو ۱۹۰۰

۷.۱۰۰ دادم

۴ تومن

فوقش 5 تومن

۲۵۰۰

امروز انجام دادم
7 تومن شد

۸ تومن

والا من هفته ی پیش ان تی دادم ۶/۱۰۰ انومالی رو‌نپرسیدم ولی فکر کنم از ان تی باید بیشتر باشه

۳۴۰۰ البته بستگی به جاش داره

۳و۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری