۸ پاسخ

غربالگری جدا 3میلیون

من رفتم انومالی اول 3300

برا من ک با بیمه تامین
سونوی سه بعدی شد ۵۵۰۰

من آزاد ۲تومن دادم

۱۳۸۰

سونو آنومالی یک میلیون هفت صد ونود. شد البته ازاد با بیمه نمیدونم چقدر میشه

من که هرچی سونو رفتم با اینکه بیمه هم برام نوشته بود اما ازاد حساب کرد
۱۵۰۰

برا من بیمه سلامت بود ۵۰۰ خورده‌ای شد

سوال های مرتبط

مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی