من هفته قبل رفتم ۶۳۰۰
به نظرم زیاد بود 😐
دو ودویست
هفته پیش با طول سرویکس چهار تومن دادم
سونو ۴۵۰۰
من ۳۶۰۰دادم یه مرکز معتبر رفتم
من ۲۵۰۰ دادم
میگن اینور سال گرون شده همه
ولی من اوایل اسفند رفتم انومالی با داپلر رحمی شد ۳۹۰۰
من دادم ۳تومن
یکمیلیون صد
۱۲۰۰ من هفته قبل پرسیدم قراره نه روز بعد برم
برای من سونو 1تومن 300شد ازمایشم شد 2900 تومن دیگ 3تومن میشه دیگ
با ازمایش شد۵تومن
سنو کامل ۳۲۰۰
من ۳۷۰۰ شد ولی هم واژینال هم شکمی
بستگی به اون مرکزی که میری داره
من ۲ ماه پیش مطب خصوصی ۲ونیم شد
هشتصد یا نهصد دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.