بچه ها سونو آنومالی چقدره هزینش؟

۱۶ پاسخ

من هفته قبل رفتم ۶۳۰۰
به نظرم زیاد بود 😐

دو و‌دویست

هفته پیش با طول سرویکس چهار تومن دادم

سونو ۴۵۰۰

من ۳۶۰۰دادم یه مرکز معتبر رفتم

من ۲۵۰۰ دادم

میگن اینور سال گرون شده همه
ولی من اوایل اسفند رفتم انومالی با داپلر رحمی شد ۳۹۰۰

من دادم ۳تومن

یک‌میلیون صد

۱۲۰۰ من هفته قبل پرسیدم قراره نه روز بعد برم

برای من سونو 1تومن 300شد ازمایشم شد 2900 تومن دیگ 3تومن میشه دیگ

با ازمایش شد۵تومن

سنو کامل ۳۲۰۰

من ۳۷۰۰ شد ولی هم واژینال هم شکمی

بستگی به اون مرکزی که میری داره
من ۲ ماه پیش مطب خصوصی ۲ونیم شد

هشتصد یا نهصد دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری