۷ پاسخ

ناشتا پنتاپرازول ۲۰ بخور

مجازه بخور

من الان خوردم گلوم داشت میسوخت

ن بخور ایشالا خوب بشی

نه من هر شب میخورم

اشکال نداره بخور .منم میخوردم

سلام نه من هر شب دارم میخورم وگرنه نمیتونم بخوابم
دکترمم گفت اوکیه

سوال های مرتبط

مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی