من که زایمان کردم دکترگفت یه چهارپنج روزدیگه بیامطب بخیه هاتوببینم چون بچم بیمارستان بستری بودنتونستم سروقت برم یه چندروزدیرتررفتم معینه بادست انجام دادگفت احساس میکنم یاخون لختگی یاجفت داخل رحمته سنوداخلی نوشت مشخص شد۵سانت ازجفت داخل مونده کورتاژکردم دوباره پنج روزبعدش سنوتکرارکردم گفتن ۲سانت دیگه مونده یعنی اینقدرسختی کشیدم ودرددیگه تحمل نداشتم برای این دوسانت برم اتاق عمل به کل بی خیالش شدم دکترم عوض کردم داروبهم دادگفت تا۱۰شب بخورتاپزیودبشی بعدبهم گفت تخم شویددم کنم بخورم ازروزاول پریودتاسه روزهمین کاروکردم یه سنوبرام نوشت چندروزدیگه بایدبدم انجامش بدم ببینم اون دوسانت افتاده یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.