۴ پاسخ

عزیزم میشه عکسش وبزاری؟من یه نی نی اقوام دیدم اونجاش بزرگ بود با اینکه۲۰ روزش بود اما نی نی من انگار اونجاش کوجیکه ومن نگرانشم

من پسرمو ۳ ماه و ۲۵ روزگی بردم
خیلی بنظرم باهوش شده بود و خیلی گریه کرد . قهر میکرد
ی بچه آورده بودن ۴۰ روزش بود حتی بی حسی هم نزدن بهش صداشم در نیومد ‌ از اول تا آخر داشت پستونک می‌خورد
اگه قراره انجام بدی زودتر دست بکار شو
چون با وجود غلت زدن گریه هاشم بیشتر میشه

عزیزم شما کجا میخوای ببری
جای خوب میشناسی تو رباط؟

منم نمیدونم الت پسرم کوچیکه یانه ولی بعد ختنه کلا میره تو قایم میشه انگار کوچیکتر شده

سوال های مرتبط