۳۶ پاسخ

پسرای منم جفتشون همینطورین خودمم همینم
به حرفهای چرت بقیه توجه نکن حرف باد هواست
تازه میگن اونایی که گوشاشون اینطوریه زرنگ ترن😁😍

‌وای خدا حفظش کنه خیلی نازه که خیلی بامزه هست بخدا مشخصه مثل پسر من خیلی هم مهربونه. من خیلی از چهرش خوشم اومد یه اسفند دود کن براش، بعد هم جواب برادرشوهرتو محکم بده تا دفعه آخرش باشه😘😘😘😘

خیلیم خوبه 😍چرا گریه کنی اونا شعور ندارن ولی بنظرم یه بار محکم با احترام جواب بده تا دیگه تکرار نکنن

اولا هزار ماشالله پسرتون خیلی زیباست
در نکته اول که عکس دیدم اصلا اگه نمیگفتی متوجه گوشش نمیشدم.درثانی گریا نکن ناراحت نباش من پسرم کوچیک بود گوشش خیلی جلو بود بزرگتر شد به مرور درست خوابیدن یاد گرفت کاملا درست شد.سعی کن شبا که میخوابه نذاری روی گوشش بخوابه

والا بچه به این نمکی بچه خودمم گوشاش فاصله داره قربونشم میرم اون بیشعور بوده عزیزم دفعه بعد خودتم جوابش بده

به اون ربط نداره قیافش چجوری خدا اینجوری آفریده ولی بنظرم اگه تمایل داشتن میتونید عمل کنید روحیه بچه تاثیر نذاره دوستاش اذیتش نکنن

وا بیخیال بابا .وقتی تو اینجوری میکنی و ضعیف میشه هرکی هرچی میخواد میگه اعتماد به نفس بچه پایین میاد اصلااااا مهم نباشه برات خدا افریده اون شعورشو رسونده ‌.این چیزا یا ارثیه یا خوده بچه اینجوریه خداروشکر بچه سالمه ‌.این حرفا چیه اشکاتو پاک کن دختر

خواهرزاده ها من همه گوشاشو ایجوره
هیچکدوم‌مهم نیس واسشون ولی یکیشون ۱۰ سالشه بعضی وقتا همکلاسی هاش مسخره میکنن خواهرم گفت عملشون میکنم واسش
من خودمم گوشامم بزرگه

مامان حسین درخواست بده ببین گلم دقیقااااااا گوشای پسره منم بل هس 😂😂گوله نمکه🥹🥹خواهر شوهرم گفت چند بار سکوت کردم آخرش گفتم خب به خودتون رفتع عین گوشای پدرته😂😂حیا نکرد دوباره گفت منم دلم نمیومد ناراحتش کنم مجبورم کرد گفتم عزیزم هر خوشگلی عیبی داره چرا پسرت 4 سالگی حرف زد و 19 ماهگی اولین قدم هاشو برداشت دیگه لال شد و نگفت

قربونش برم خدا حفظش کنه همسن پسر اولی منه از همون موقع تو دوستام دارمت و عکساشو می‌ذاری میبینم و اتفاقا الان که دیدم گفتم عه چقدر بزرگ شده عه عینک هم میزنه ولی اصلا اصلا گوشاش به چشمم نیومد
ببین اینو بدون هرررررررررررجوری که باشه اونی که بخواد حرف مفت بزنه میزنه
من بهم ثابت شده

دلت میاد گریه کنی؟؟؟ باید بشینی خدا را هزار مرتبه شکر کنی که همچین پسر نازی بهت داده...

عزیزم اول که اجازه نده کسی از ظاهر بچه ت ایراد بگیره، همون لحظه داغ داغ بزن تو دهنش
دوم اینکه اگه این قضیه خیلی داره اذیتت میکنه و احتمال میدی در آینده توی مدرسه و جاهای دیکه ممکنه بچه اذیت بشه میتونی ببریش عمل زیبایی گوش
عملش خیلی راحته و نقاهت خاصی هم نداره، یه فرم خیلی خوب به گوش بچه میدن و تمام

اگر نمیگفتی من اصلا متوجه گوشاش نمیشدم
حساس نشو روش تا اون بچه هم فکر نکنه مشکلی داره

بچه خواهرم دختره اینجوری گوشاش بنظرم ک عیب نیس شاید جلب توجه کنه مثل دماغ بزرگ یا عقابی ولی چیز بدی نیس ب حرف بقیه توجه نکن

وااا دختر پسرت که خیلی قیافش خوبه ماشالله چرا به حرف بقیه توجه میکنی اخه ، من خودم ب دخترم از الان یاد دادم کسی بهت بی احترامی کردم با احترام جوابشو بده ، خودمم جواب میدم بزرگتری که بزرگتری بلد نیس بزرگتر حساب نمیشه...
منم چند بار برادرشوهرم گفت میگن دماغ دخترت چقد گندس،، گفتم دماغو با عمل میشه درست کرد ولی متاسفانه شعور و تربیت و نه...دیگه دهنشون بسته شد برای همیشه

عزیزم عکسو ک باز کردم انتظار داشتم چیز بد ببینم اما پسرتون ماشالله خیلی زیباست و گوششم هیچ ایرادی نداره خداهرکس رو یه جور افریده من همسرم گوشاش خیلی بد بود الان کامل درست شده پسرمم گوشش گندس ولی مهم نیس وقتی کاملا سالم😘

جوابشو بده من خودم همین الان با برادر شوهرم قهرم.چرا؟چون غلط زیادی کرد جایی ک بهش ربط نداشت بچه ام رو دعوا کرد

واااااااای بچه ب این با نمکی
دختر منم همین جوره گوشش
اصلا هم خودتو ناراحت نکن شوهرت جوابشو داده دیگه

واااااا بچه به این نازی سالمی . مردم حرف مفت زیاد میزنن . روزی هزاررررر بار خداروشکر کن عزیزم

ماشالله پسرت خیلی خوشگله خداروشکر کن سالمه . بهشون با لبخند تیکه بنداز ک نگن

عزیز دلم این پسر خیلیی نازه ماشالله ‌ تازه اگا دیدی بزرگتر شد خودش دوست نداشت عمل کنید چه اشکالی داره . همکار بابام پسر بزرگ بود ‌ عمل کرده قشنگ چسبیده ‌ ولی به نظرم اگه خودش بزرگ شد مشکلی نداشت هیچ کترش نداشته باشید هرکبم هرچی میگه حتما خوشگلیای این پسر ناز و نمیبینه

وقتی جرات نداری جوابشو بدی ده گریه واسه چیه
من بودم داشتم واسش😖

یه چیز دیگه بگم ، یه فامیلمون تو سن بالاست گوشاش جلو هست الانم دکتره درسش تموم بشه میره واسه تخصص، هییییییچکس گوشاشو نمیبینه همه پزشک بودنشو میبینن لباس میپوشه دکتر بودنش داد میزنه، خیلیم پسر مهربون و با شخصیتیه ، وقتی شخصیت و شعور باشه ظهر هیچ اهمیتی نداره، چ برسه ب پسرشما ک ماشالله دل میبره، همه مامانایی ک اینجا گفتن بچت خوشگله واقعیتو گفتن چون ن باهات رودروایسی دارن ن میشناسنت ک بخوان دلداری الکی بهت بدن، اونایی ک ب روت میارن حسووووودن حسووووود

عزیزممممم ماشالله خیلی خوشگله عینک خیلیم بهش میاد خوش تیپش کرده، اسپند دود کن براش ، بخدا هرکی درمورد گوشش نظر میده از حسادته چون ماشالله مهر داره بچت، از این ب بعد هرکی گفت بگو گوشش هرجور هست باشه مه اینه انسانیت داشته باشه و حرف دهنشو مزه کنه وگرنه ک ظاهرو با یه عمل میشه درست کرد اونم اگه از نظر خودش مشکل باشه وگرنه ک زیباترین بچه دنیاست پسرم، ببین من بچم چشمش بی اراده باز میشه موقع حرف زدن و چیز خوردن پیش هرکی میرسم میگم قربون چشمای قشنگت بشم مامان

میگفتی پسره بزرگ میشه مردها هم گل بی عیب هستن

پسرت قیافش خیلی تو دل بروعه و عموش خیلی خیلی بیشعور بوده
وای من اینجا لجم گرفت.کاش جوابشو میدادی که دیگه تکرار نکنه
بعدشم یه زمانی اگه خودش دیدی ناراحته و روشون حساسه بهش بگو که چیز خاصی نی ولی اگه ام خیلی باعث ناراحتیته براحتی عمل میکنی همین
هیچوقت نزار زوری براش قابل قبول شه بهش قول عمل بده البته فقط در صورتیکه خیلی روشون حساس شد
دیگه مدرسه میرع و بعضیا واقعا شعورش روندارن و ممکنه حرفی بزنن
ولی بازم میخام بگم پسرت خیلی به دل میشینه و حس میکنم خیلی مهربونه😍😍

پسر به این خوشگلی دل ادمو می‌بره می‌شینی گریه می‌کنی😒

حتما جواب کسانی که وارد حریم شخصی می شن رو بدید ولی با ادب و با احترام، شاید لازم باشه ده بار تکرارکنید

گریه چرا دیونه بزرگ میشه جا میوفته بگو بچم هرچی ک هست بالای سرمنو پدرش جاداره

ماشالله بهش خیلی نازه
غصه نخور
اگه واقعا خودتم ناراحتی و میخوای بهتر بشه یه عمل خیلی ساده داره حدود ۸ سالگی فک کنم انجام میدن ببر براش انجام بده

جانم چقدر هم نازه ماشاالله میگفتی مهم اینه که تنش سالمه

بنظرم این نظر دادن راجع به چیزی که حق انتخاب نداشتی ،کار زشتیه.جوابشونو بده، پسربه این خوشگلی . هرکسی حرف‌زد، بگو خدا آفریده و اختیاری نداشته ولی انشالله من سعی میکنم طوری تربیت کنم اختیار زیونشو داشته باشه و چرت و پرت نگه .

والا بچه عین ماه میمونه،بل بل گوش جیه دیگ،حسودیش میشه به نازی بچتون

وای مردم چه بیکارن دیگه با گوش بچه چیکار دارن... توروخدا نزار بچه بشنوه این حرفارووو اعتماد به نفس بچه رو می‌کشه..دیگه پیش آدم های که شعورشون اینقدر کمه نرید و حتما علتش هم بگیددد

اتوپلاستی عمل خیلی ساده

وا گوشا بچه چشه مگه؟ 😳😳

سوال های مرتبط