۹ پاسخ

چون بچه داریم میفهمیم چی میگی عزیزم.نذار چشماشو بمالونه. واسه تنبلی هم راه درمان تو سن کم هس. ایشاا... که نباشه اصلا. درست میشه

خداراشکر کن مشکل حاد تری نداره به‌مرور هر ویبزرگتر بشه بهتر میشه

وای بخدا ناراحت شدم خیلی، ولی هزارجور درمان و عمل و اینا هست خوب میشه بابا نگران نباش اصلا

ایشالاک چشمش بحق ابروی حضرت زینب تنبل نباشه

تو رشت پیش دکتر نیکدل بردی ؟

انشاالله بهتر بشه

منم بچگی بردم گف چشمش،ضعیفه پیگیری نکردم انقد میترسم🤦‍♀️ گاهی میشه ی چشاشو لوچ میکنه🤦‍♀️

من وقتی دور از جون نیلا مشکلی براش پیش میاد مثلا سرما میخوره دلم برا خودم و دخترم همزمان میسوزه انقد ک اذیت میکنه اون تایم و سخته

عزیزم امیدوارم دخترت گلت خوب بشه
دختر منم از یک‌سالگی عینک میزنه
براش پد هم میزنی؟؟؟

سوال های مرتبط