خوشگل من میدونم ک خیلی سخته
نميخوام دلداري الکی بدم( اینو داری از کسی میشنوی ک توی تولد سه سالگي جگر گوشش بچشو با حال بد برد بيمارستان و متوجه شد دیابت گرفته و الان ۵ ساله داره با پ بای بچش با دیابت میجنگه و ی بستنی و با ترس و لرز ميخوره )
تو حق داری الان گریه کنی
غصه بخوری
کم بیاری
ببازی
ناشکری کنی
و....
ولیییییی بچه ی تو الان بیشتر از هرچيز ب یه مامانه قوی احتياج داره
غصه هاتو بخور و پر قدرت ادامه بده و به این فکر کن ک بدتریننننن حالت ممکنش اینکه چندسال دیگه لیزیک و میکنه از شر ضعیفی چشم خلاص میشه😉❤
پس جای نگرانی ندارهههه خوشگلم
باز میشه این در
صبح میشه این شب
صبر داشته باش🫂❤
چرا عمل نمیکنن چشماشو؟؟ 🥲
اشکال نداره گلم
منم بچم چشاش شماره ۵ عه عینک نیزنه منم اولش خیلی خودمو نابود کردم کلی الان برام عادی شده
انشالله بزرگ که بشه عمل لیزیک نیکنی درست میشه
ودقعا ضعیفی پشم چیزه مهمی نیس گلم
آخی عزیزم انشالله خوب میشه.
دلیلش چیبود؟بخاطر گوشی و تلوزیون؟
شاید با گریه اروم بشی برات خوبه سبک میشی
اما بدون تنها نیستی همه بچه های ما هم با یه مشکلی سر و کار دارن
مثلا دخترم از یک سالونیم دندان هاش خراب شد دو سال و نیم بود تحت بیهوشی عمل کردیم براش اما متاسفانه دکترش خیلی بد بود مجبور شدیم از سه سال و نیم مجدد همه دندوناش رو درست کنیم الان 6 سالشه بیش از 20 جلسه دندانپزشکی رفته امیدوارم دیگه درست بشه چون بچم خسته شده دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.