۵ پاسخ

چ علائمی داشتن؟

هرچی دکتر گفته همون کارو بکنین

دختر من ک باید دائم بزنه ولی نمیزنه هی درمیاره و پرت میکنه یا قایمش میکنه روزگارم شده فقط گشتنه عینک

نزدیک بینش ضعیفه یا دوربین؟دخترمن نزدیک بینش ضعیفه یکسره میزنم

آخی الهی، من هفت سالگی که رفتم سنجش متوجه شدن تنبلی چشم دارم. از کله صبح میزدم تا شب تازه باید چشمم رو هم دو ساعت میبستم

سوال های مرتبط