من اولا هر وعده که شیر میخورد با مایع مخصوصش ضدعفونی میکردم
اما اینجا مامانا میگفتن هر وعده لازم نیست روزی یه بار کافیه،درسته مخصوصه مایعش اما هر بار زدنش هم خوب نیس
دیگه الانا هر وعده با آب داغ میشورم قشنگ چربی رو میگیره و روزی یه بار مایع میزنم
منم مایع گرفتم باهمون میشورم
من مایه شست شو گرفتم واسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.