۷ پاسخ

چرا همونو نمیگیری ، اونت مکشش کمتره ممکنه بچت نگیره ، هیور شی قشنگه ولی عدداش تو شب دیده نمیشه و در ضمن کارایی دکتر برااون هم نداره ، پیرکس بگیر عمری باشه ، البته اگر بچت خودش میگیره دستش همون پلاستیکی بهتره

من از اول چیکو دادم راضیم

من اونت داشتم از ۶ماه بیبی لند گرفتم
چونکه اونت بچه رو واسه شیر خوزدنش تنبل میکنه میک‌زدنش سخته براش

والا من تا آخر میخوام دکتر براون بگیرم اونت از سرش خبلی سخت شیر میاد

من تا ۶ ماه دکتر براون دادم بعد اون اونت گرفتم راحتترم هست شستشو اونت ...دکتر براون اون سبزه داخلشه سخته

اونت محشره

اونت خیلی خوبه من پیرکس اونت دارم خیلی خوبه دخترمم باهاش مشکل نداره خودش میگیره

سوال های مرتبط

مامان عباس مامان عباس ۱۷ ماهگی