۲ پاسخ

من نی شو درآوردم خوب نشد سر شیشه فرو می‌ره داخل بدرد نمیخوره ،فقط با نی خوبه

من دیگ ۶ ماهگی عوض کردم شیشه شیر معمولی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۷ ماهگی