مامانا این مدل بادی خوبه؟چون یقش این مدلیه میگم

تصویر
۱۴ پاسخ

سلام مامانای مهربون.
مامان مهدی هستم بافنده سبدهای نظم دهنده تریکویی عروسکی که بسیار کاربردی هستن و مامانای گهواره خیلی ازم خرید کردن.
دوست داشتین به شماره روبیکام پیام بدین براتون نمونه کارام و رضایت مشتریام و عکس ارسالی شونو براتون بفرستم.
تمامی سبد هارو از بهترین وگرونترین نخ تریکو برند بوبینی اصل وکفی پلکسی استفاده میکنم که قابل شست و شو باکیفیت و بادوام ترین👌😍۰۹۱۱۴۴۷۷۲۰۶

تصویر

شرایط تغییر کرده ولی قیمتای ما نه !
لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss

https://ble.ir/join/5YkGe2D1jz
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

نه سرشونه و سینه نوزاد جم و جور تره کلا نمیگیره بالا تنشو شل وامیسته
البته نظر من اینه و پیشنهاد میدم حتما به کانال ما هم سر بزنید
کیفیت تضمینی و قیمت واقعا منصفانه 🥰
میزارم این زیر 😇

لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss

https://ble.ir/join/5YkGe2D1jz
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

عزیزم برای لباسای کوچولوت ما هستیم خدمتت یه سر به ما بزنی فک نکنم اینارو بپسندی
ولی به دور از انصاف نباشه اینام بد نیستن 🥰

من حضوری خریدم البته اینم بگم

عالیه جنس پارچش کربیتی هست خیلی خوبه من دوتا خریدم الان پشیمونم ک چرا رنگایی دیگش و نخریدم

خوبیش به اینه که از زیر یقه لباس پیدا نیست اما اکثرا بندش از سرشونه میوفته پایین .برا زمستون این مدل خوب نیست گرمای مدلای معمولی رو نداره

اررره اتفاقا بهتراز استین دارو رکابیه

ببین زیر بغلش قشنگ آزاد و اندازه باشه

برای ماهای اپل بنظرم مناسب نیست من بیشتر حالت رکابی تور میگرفتم برای دخترم

عالیه من برا دخترم از اینا میگرفتم یقه گردا گاهی از زیربولیزشون دیده میشن برابیرون مناسب نیستن

باسلامه؟

اره یقه خشتیه دختر من میپوصید هنوزم ازینا میخرم براش هم راحته هم شیک تره

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی