۱۴ پاسخ

من باردار هم نبودم پتو نمیشستم چجوری وقتی باردارید انقدر بخودتون عذاب میدید

خسته نباشی واقعا من باردارم نبودم دست ب پتو نمیزدم چ برسه باردار باشم شت😐😐😐😐😐😐😐

واقعا چرا این کارو میکنید خیلی ضرر داره خدای نکرده نکنه اتفاقی به بچت بیوفته🥺

😐😐😐😐چرا انقد بی اهمیتی میکنی عزیزم تو دوران حاملگی نباید کار سنگین کردچونکه بهت فشار اومده دردت گرفته استراحت کن و دیگه به خودت فشار نیار

من ۴ تا دونه ظرفم میندازم گردن شوهرم با اینکه ادم بشدت حساسی بود منظم و مرتب بودم اما الان شش ماهه زندگیو ول کردم بیخیال بابا بفکر خودت باش نترس بعد زایمان ده برابر کارمون بیشتر میشه و اون موقع انجام میدیم

اگه تو چهار تا پتو شستی من هماتوم داشتم هفت تا فرش شستم یکی هم کمک نکرد خودم همشونو پهن کردم چارت اینه فقط استراحت کنی عزیزم اگه زیاد درد داری برو دکتر اگرم درد کمه یه بالشت وسط پاهات بزار منظورم وسط ران هاته بعد سمت چپ بخواب استراحت کن

نگران نباش درار بکش یکم بیشتر استراحت کن روی صندلی بشین دوش اب گرم بگیر
میتونی ی استامینوفن۵۰۰م بخوری
خاهشا دیگه وسواس بازی در نیار
در آوردی منطقی در بیار
روزی ی دونه اونم خودت بلند نکن اویزون کنی تا شب بزار شوهرت بیاد
من دو روزه مهمون دارم خودمم خسته نکردم الان بشدت عذاب وجدان دارم

عزیزم شما الان بارداری باید راحتی و آرامش و استراحت خودت الویت باشه🫠

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

عزیزم شمام بدتر از من اصلا ملاحظه نمیکنیم انگاری دس خودمون نیست طاقتمون نمیاد من واسه عید روتختی و ملحفه ها وپتو هارو شستم الان یکماه ازش میگذره وقتی میرم تو اتاق خواب حس میکنم بو عرق میده امروز میخواستم بشورم که نتونستم به شدت واژنم درد می‌کنه بخاطر اینکه اصلا رعایت نمیکنم خیلی کار میکنم

چرا اینکار و با خودتون میکنید پتو ارزش نداره جون بچتونو به خطر بندازید

چرا خب مجبوری خواهر ؟؟

خب عزیزم فشار اومده دیگه
یه شیاف بزار استراحت کن

فشار اوردی بخودت دیگ چرا تو این وضع پتو شستی

سوال های مرتبط