منم بعدازپوشک گرفتن پسرم همینطور شد پیدرو لاکس تاثیری نداشت ولی یروز درمیون یا هر روز روغن زیتون مثل شربت یه قاشق میدم بدمزست ولی جواب داد راحت شدم
انجیر خشک بخر بزار بخیسه براش شربت درست کن خوب میشه آب زیاد بهش بده
عزیزم مشکل روده ومقعدی داره.اگه به طب سنتی باور داری بیاروبیکا اونجا بهت میگم چیکار کنی
گوارش اطفال
البته دکتر بهش گفته بود روده بچت تنبله بزرگ بشه خوب میشه
منم بچگیام اینطور بودم هرروز روغن زیتون مامانم زورکی میداد
کیوی بهش بده.. اگه میخوزه
اصلا نیاز نیست ببری دکتر عزیزم پودر پیدرولاکس دو قاشق غذا خوری بریز تو یه لیوان شربت آبمیوه بعد حل ک شد بده بهش قشنگ جیشش رون میشه تا سه روز غذا های سفت کمبده بهش . فعلا من پسرم دکتر گوارش مشهد بردم مدفوع گیر کرده بود تو روده بچم انقد ک از جیش کردن میترسید سفت سفت شده بود گفت پیدولاکس بده اصلا هم هیچ جوره واسه بچه ضرر نداره اصلا .
راحت بده بخوره جذب نمیشه داروش با جیشش دفع میشه اصلا نگران نباش تا به مدت بده همینو بچت راحت خوب خوب میشه دعام میکنی منو هنوز . من پسرم ۱ سالو خورده ای درگیرش بود ک دور باسنش همش زخم بود چون زور میزد جیش نمی آمد و میترسید
دکتر گوارش
یعنی. چه. جور. اذیتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.