سزارین و طبیعی نداره در هر صورت رحمت زخمه عزیزم همون ۴۰ روز تا دوماه اوکی بهتره نداشته باشی
بر من دقیق ۴۰روز گذشت
با اینکه سزارین بودم خیلی دردناک بود
انگار بار اول بود اصن نمیرفت داخل 🤦🏻♀️
تجربه زایمانت رو بگو برامون
چی شد که سز شدی
سلام عزیزم میشه تجربت از سزارین بگی اگ وقت کردی ممنون😊
بهتره بعد دوماه تا ۴۰ روز بعد از زایمان داشته باشی ک بدنت یکم جون بگیره
عع تو زایمان کردیییی مبارکههه عزیزم خودت و نی نی خوبین
سلام عزیزم مبارک باشه حالت خوبه؟
سزارین تو بیمارستان اردکان خیلی ترسناک بود؟ عملش خوب بود؟ پرستارا چطور بودن رفتارشون؟
الهی فکر رابطه ای اصلا یعنی درد نداری؟
۵۵ روز
حدودا ۴۵ روز بعد از الان روزارو نشمر نمیگذره 🤣
حداقل چهل روز باید صبر کرد
من فردا چهل روز ک بند اومد شروع کردم
اینم بگم یک بار اضطراری از عقب بود بود توی ۲۰ روزگی😂
من ۳۶
40 روز بعد دقیق
دکتر گف بعد چهل روز بعد ۲۶ روز اینا ولی شکنجه بود تا یه هفته هم درد داشتم
از 40روز بیشتر
۶۰ روز
عه زاییدی😂😂
۵۰ روز
ولی دکتر گفت تا ۴۰ روز
تو هنوز 4روزه زایمان کردی رابطه چی میخوای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.