تا چند روز بعد سزارین رابطه داشتین؟

۱۱ پاسخ

من 31 روزه زایمان طبیعی کردم هنوزم بخیه هام نیافتاده چه برسه به رابطه 😄

من سر بچه اولم دو هفته بعدش داشتم چقدر اشتباه کردم بعدش خونریزی داشتم

یک ماه تا چهل روز باید بگذره که رحم و بدن ریکاوری بشه

ما هنوز نداریم
تا ۴۰ روز رحم زخمه

من 70 روز

من هنوز ندارم ما تا چهله مون تموم نشه هیچ رابطه ای نداریم چه طبیعی چه سزارین برایه همه مردم اینجوریع

۵۰ روز

چهل روز.خیلی خوبه

ی ماه

ی ماه

۴۰ روز بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی