من 31 روزه زایمان طبیعی کردم هنوزم بخیه هام نیافتاده چه برسه به رابطه 😄
من سر بچه اولم دو هفته بعدش داشتم چقدر اشتباه کردم بعدش خونریزی داشتم
یک ماه تا چهل روز باید بگذره که رحم و بدن ریکاوری بشه
ما هنوز نداریم
تا ۴۰ روز رحم زخمه
من 70 روز
من هنوز ندارم ما تا چهله مون تموم نشه هیچ رابطه ای نداریم چه طبیعی چه سزارین برایه همه مردم اینجوریع
۵۰ روز
چهل روز.خیلی خوبه
ی ماه
ی ماه
۴۰ روز بعد زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.