۳ پاسخ

تقریبا ۶ ماهشه دیگه داره دندون درمیاره احتمالا. اگر اب دهنش زیاد شده و لج میکنه و دستشو گاز میگیره یعنی لثه اش درد داره

بعد ۴ماهگی عملا زیاد دل درد ندارن و من از ۴ ماهگی همه اش می‌بردم دکتر میگفتم بیقراره نفخ داره دل درد داره چک میکرد میگفت دندونشه و بعد ۴ ماه دل درد نوزادی نداریم

خوب عزیزم ببین باچی اروم میشه
اگه برای دندون باشه بادندونی
اگه دل درده با ماساژ شکمی یا به شکم خوابوندن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی