خانوما میگم ک کسی با کاز بی درد زایمان کرده چطوره

۲ پاسخ

اپیدورال بهتره ولی در کل خپب نیست عپارض داره هم برا خودت هم بچه ،یه ماماهمراه کاربلد بگیر که با طب فشاری دردتو کم کنه

من توی زایمانم برام اوردن بعد از درد نمیتونستم نفس بکشم نفس عمیقم نمیتونستم بکشم هرکاری کردم نتونستم ازش تنفس کنم ببینم چطوریه

سوال های مرتبط