۶ پاسخ

برو بیمارستان ان اس تی بده ی لحظه اگه انقباضم باشه بهت دارو میدن اوکی میشی

قرص ایزوکسوپرین نداده بهت دکتر؟ یا شیاف پروژسترون حتماً بزار

من از ۹ شب همینم

چرا همتون بیدارین؟؟؟

همین احساس ادمو داغون میکنه

احساس نکن

سوال های مرتبط