۷ پاسخ

شیشه شیر جدید اونت اگه جایی دیدی اینو بگیر یچیزی هم توش هست مشخصه برای جلوگیری از رفلاکس وکولیک و سر شیشه هم برای شیر دادن خوبه

تصویر

شیشه فقط اونت بنظرم
کولیک بچم خوب شپ

دکتر براون پی بگیر، خواهرزاده‌ام ازش استفاده می‌کرد خیلی راضی بودیم هم کولیک هم حجم

باید سرشیشه، p میگرفتی

عزیزم منم از براون راضی نبودم دو تا شیشه شیر اونت خریدم عالیه

سرشیشه pبگیر.

زیاده سرشیشه اش تک قطره بگیر

سوال های مرتبط

مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی