شیشه شیر جدید اونت اگه جایی دیدی اینو بگیر یچیزی هم توش هست مشخصه برای جلوگیری از رفلاکس وکولیک و سر شیشه هم برای شیر دادن خوبه
شیشه فقط اونت بنظرم
کولیک بچم خوب شپ
دکتر براون پی بگیر، خواهرزادهام ازش استفاده میکرد خیلی راضی بودیم هم کولیک هم حجم
باید سرشیشه، p میگرفتی
عزیزم منم از براون راضی نبودم دو تا شیشه شیر اونت خریدم عالیه
سرشیشه pبگیر.
زیاده سرشیشه اش تک قطره بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.