۳ پاسخ

منم همین دردارو دارم شب هم نخابیدم😭

یعنی الان گهواره قبول میکنه پیام بدیم؟ مگه از ۱شب تا۹صب قفل نبود؟

منم دقیقا ساعت ۴پاشدم رفتم سرویس دیگه نمیتونم بخوابم

سوال های مرتبط