۵ پاسخ

رو جلدش نوشته ۱ ساعت. بیشتر از ی یاعت نگه ندار بچه مریض میشه

دکتر بچم و پرستارا بخش نوزادان گفتم دو ساعت میشه نگه داشت

من دوساعت نگه میدارم ینی خراب میشه؟؟؟؟

ی ساعت

رو جلد شیرخشک زده
اکثرا یکساعت

سوال های مرتبط

مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۱ ماهگی
مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی