۳ پاسخ

دمای محیط

دکترش میگفت دوساعت تو دمای محیط . تو یخچال ام بهتره نذاری چون دوباره مجبوری گرمش کنی کلا خراب میشه

۱ ساعت

سوال های مرتبط

مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۱ ماهگی