خانما در شیرخشک بازبشه چقدر میشه نگه داشت

۳ پاسخ

عزیزم اگ شیر خشک فقط بخوره هفته ای ۲ماه باید مصرف کنی خراب نمیشه تا ۱ ماه فرصت داره

سه الی چهار هفته روش نوشته

یه ماه

سوال های مرتبط

مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی