۵ پاسخ

سلام ۱ ساعت

نهایت ۲ ساعت

اگه نوزادت کمیش رو خورده بقیشو میشه یساعت نگه داري در غیر این صورت دو ساعت ت دماي اتاق

یک ساعت

یک ساعت

سوال های مرتبط

مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۲ ماهگی