میخوام فرنی بدم بچمو برنج چجوری آرد کنم ؟

۵ پاسخ

اگه سه ماهش خیلی زود نمیتوانه هضمش کنه

بزار چهارماه و بیست سه چهار روز ب بعد

خیلی زوده

بشور بزار خشک بشه بعد بریز تو آسیاب آرد کن

یک روز خیس کن بزار خشک بشه بعد بریز اسیاب

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی