مامانا روزی ک دکتر برام ان تی نوشته دقیقا میشم ۱۲ هفته
زود نیس؟

۹ پاسخ

منم ۱۲هفته رفتم عزیزم

ن عزیزم از ۱۱هفته تا۱۳هفته میتونی بری

منم دقیقا روز دوازدە هفتە رفتم ولی سونوگرافیست گفت دوازدە هفتە و دو روزی

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم جنسیتم احتمالی گفت که درستم در اومد

نه به منم دقیقا همون تایم وقت داد

نه عزیزم من ۱۱ هفته و ۲ روز رفتم

بهترین وقتش همین ۱۲ هفته

نه عزیزم از یازده تا سیزده وقت هست

منم ۱۲ هفته رفتم

سوال های مرتبط