بچم سرما خورده چه قطره ای بهش بدم ۵ ماهشه





کولیک پوشک

۳ پاسخ

دکتر به دخترم قطره پلارژین سه وعده هر وعده دو سیسی و پودر مونته لوکاس روزی یکی با یک قاشق اب جوشیده سرد حل کن بده شربت سیتریزین هرشب دو سیسی
اینارو داده

ببر. دکترذعزیزم

پلارژین

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی