4 ماهگی
من از اول گذاشتم. حالت خوابیده برای نوزادیه. بزرگ تر بشه حالت نشسته
از بیس روزگی
من از ۴
از ۶ماهگی بزار ک بتونه بشینه چون بخوان بشین از الان از سن کم کمر درد میگیرن خوب نیست نشستن از الان
من که از دوماهگی ولی دوماهگی مثلا نیم ساعت میذاشتم بعد میاوردمش بیرون هی کم کم تایمشو بیشتر کردم الان چهارماهو نیمه دو ساعت میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.