از چند ماهگی صندلی ماشین استفاده کردین؟

۶ پاسخ

4 ماهگی

من از اول گذاشتم. حالت خوابیده برای نوزادیه. بزرگ تر بشه حالت نشسته

از بیس روزگی

من از ۴

از ۶ماهگی بزار ک بتونه بشینه چون بخوان بشین از الان از سن کم کمر درد میگیرن خوب نیست نشستن از الان

من که از دوماهگی ولی دوماهگی مثلا نیم ساعت میذاشتم بعد میاوردمش بیرون هی کم کم تایمشو بیشتر کردم الان چهارماهو نیمه دو ساعت میذارم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی