توخونه تنها میمونین
منم ۳۸ و ۶ روز
۳۸هفته و ۲روزم .ترشح دارم بعضی موقع هاهم نی نی تکونای شدید میخوره میگی الان شکمم پاره میشه😂و همچنان منتظر درد زایمان
منم ۳۸ هفته و دو روزمه علائمی ندارم ، البته دو روز دیگه سزارین میشم
من ۳۸ هفته و ۶روزم و منتظر درد زایمان ☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.