۵ پاسخ

توخونه تنها میمونین

منم ۳۸ و ۶ روز

۳۸هفته و ۲روزم .ترشح دارم بعضی موقع هاهم نی نی تکونای شدید میخوره میگی الان شکمم پاره میشه😂و همچنان منتظر درد زایمان

منم ۳۸ هفته و دو روزمه علائمی ندارم ، البته دو روز دیگه سزارین میشم

من ۳۸ هفته و ۶روزم و منتظر درد زایمان ☺️

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی