من تا حالا سرلاک ندادم احساس میکنم مثل غذاهای کنسروی خودمونه ارزش غذایی نداره
اول فرنی بعدم سوپ و سرلاک و اینا . سرلاکم خوبه چون وزن دهی داره
اصن سرلاک نده سرلاک مث غذای رستورانه خودت بپز
اول فرنی بعد پوره میوه و سبزیجات بعد سوپ
سه روز اول فرنی
سه روز دوم حریره بادام
سه روزه سوم پوره میوه و سبزیجات
سه روزه چهارم سوپ ساده
بعدش سرلاک و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.