۵ پاسخ

من تا حالا سرلاک ندادم احساس میکنم مثل غذاهای کنسروی خودمونه ارزش غذایی نداره

اول فرنی بعدم سوپ و سرلاک و اینا . سرلاکم خوبه چون وزن دهی داره

اصن سرلاک نده سرلاک مث غذای رستورانه خودت بپز

اول فرنی بعد پوره میوه و سبزیجات بعد سوپ

سه روز اول فرنی
سه روز دوم حریره بادام
سه روزه سوم پوره میوه و سبزیجات
سه روزه چهارم سوپ ساده
بعدش سرلاک و...

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۹ ماهگی