۳ پاسخ

اگه گریه و بی قراری بیشتر از ۳ ساعت در طول روز داره کولیکه، اگه نه ممکنه دل درد های خفیف یا نفخ باشه که به خاطر شیره و معمولا با همون داروهای کولیک با دوز کمتر خوب میشه.

نشانه های کولیک داره ، من کولیکیز و بایو لاکت میدمش

به پسر من دکتر کولیف داد

سوال های مرتبط