سلام صبح بخیر
خانما فلاسک و ظرف غذاخوری نی نیم قشنگه؟

تصویر
۱۹ پاسخ

خیلی کیوتن

خیلی قشنگه جهازشو بخری الهی🥰

مبارکه گلم

عزیزم اون مینی ماگ و چند گرفتی؟؟؟

مبااارکه معلومه که قشنگه

چه نازنازی و شیکن🥺😍

آخیییی چ کیوووته 😍😍😍انلاین گرفتی؟

خیلی قشنگن مبارکه😍

کیوتی ازش میباره

گلم چقد نازه
فلاسک رو چن خریدی
من نمیدونم چ مارکی بخرم

چه قدر قشنگه اگه سفارش دادی کانالشو به ما هم میدی

اینم پستونکش

تصویر

عالیه مبارکش باشه

خیلیییی😍😍😍

ایناهم شیشه

تصویر

از کجا خریدین؟
سفارش دادین؟

بله خوشگله مبارکش باشه🥰🌹

اخی چقد قشنگه

اره عزیزم مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری