۱۷ پاسخ

متاسفانه در نهایت گشاد میشه
اون عمل که میگن تنگش کن از بیرون تنگ میشه از داخل هنوز گشاد میمونه
یه چیزی هم هست شبیه لیزر یه همچین چیزی که کوچیکش کنن
افتادگی رحم هم زیاد پیش اومده توی طبیعی
آدم سزارین کنه حداقل اونجاش رو رو فرم داشته باشه😂

من خواهر شوهرم ماما هستش خودش سزارین کرد میگفت هر کاریم کنی طبیعی باز گشاد میشه

سزارین کنید عوارض طبیعی هم زیاده و تو هر مسی متفاوته یکی افتادگی مثانه میگیره یکی افتادگی رحم و یکی هم عفونت های مکرر و ممکنه هم هیجوقت به حالت قبل برنگرده بدن هر شخص متفاوته

یچیزی بگم باور کن ببین بطور کلی با بارداری واژن یکم گشاد میشه ببین چ طبیعی چه سزارین فرقی نمیکنه طبیعی باشه اون بازشدنه موقع زایمان جمع میشه کاملا ولی اون مقداری ک از بارداری بوده نه ما سزارینی هام بعد زایمان احساس اینکه بدنمون مثل قبل نیس روداریم

عزیزم از اون سوراخ کوچیک ک بچه رد نمیشههههه برش میزنن بعدشم بخیه اصلا ربطی ب گشادی نداره

نه عزیزم یسال اول حس گشادی داره بعدش که کامل جمع شد تنگ مثل اول میشی و اینکه بخیه خیلی ربط داره باید خوب بخیه بزنن

من سزارینیم ولی گشاد شده واژنم

مثل اولش که نمیشه ولی اونجورم که بقیه تعریف میکنن که خیلی گشاد میشی نیس زایمان دوم وسوم شاید یکم بیشتربشه

ن گلم واژن انعطاف پذیره ب مرور جمع میشه بگو برات بخیه ام خوب بزنن

حقیقتش اره گشاد میشی مث روز اول نیستی ولی خواهرمم میگف سز هم گشاد میشی چون بچه ب واژن فشار میاره این ۹ ماه گشاد میشی

کی میگه من گشادم همه ادا تنگارو درمیارن 🥴

من دوتا تجربه طبیعی دارم اصلا گشاد نشدم😅

میتونی بگین همونجا برات عمل تنگی هم انجام میدن

یکی بمن گفت ۲ تا طبیعی داشت گفت رحمم افتاده شده

اگه گشادشد راه های زیادی هست که میگن تنگ میکنه

اصلا اشتباه نکن سزارین خیلییییییی راحته من خودم بلا نسبت عین سگ میترسیدم اصلا هیچی نیس

بعدش ورزش کنی درست میشه

سوال های مرتبط