ایا دهانه رحم سه سانت باشه زایمان میکنن
اما خیلی میترسم
من اولی طبیعی انتخاب دومم طبیعیه
ببین عزیزم زایمان اگه انقد بد وترسناک بود هیچ خانومی به فکر شکم دوم وسوم نبود
سختی های زیادی داره ولی درکل از سزارین بهتره
ببین بدن هرکسی متفاوت باید خودت تجربه کنی بد و خوبش دستت بیاد نگران نباش هرچی باشه همون لحظه که جوجه تو بدن بعلت دیگه همه چی تمومه🥰
خوبه من گاز بی حسی و اپیدورال گرفتم راضی بودم اگه دوست داری بگیر خیلی کمک میکنه
خوبه خوبه.من اولیم طبیعی بود این یکیم هست ایشالا
نپرس بنظرم
روحیتو خراب نکن
میگذره
بیمارستانی که میری تو خوب یا بد بودن زایمانت خیلی تاثیر داره حتما یه بیمارستان خوب برو
سخته ولی در کل راضی بودم
خیلی خوب بود😂😂😂عااااالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.