۵ پاسخ

ببین تو هر چی دوست داری بخور
سیستم بدن شیر مادر رو ب مناسب ترین شکل تولید می‌کنه برا بچه هیچی حذف نکن
چون هیچ چیز بدی روش تاثیر نمیزاره

من تاالان غذام کباب برگ و گوشت تابه و کاچی بوده گاهی هم مرغ و جوجه ، فقط تامیتونی گوشت قرمز بخور خون هایی که از دست دادی برگرده و تا دهم ات جون بگیری
حبوبات هم اگررر میخوای بخوری حتما نفخ اش رو بگیر ، من حتی سبزی هم خوردم چون شیر و زیاد میکنه و شیرمم خیلی خداروشکر خوبه . چیزای تند و تیز نخور تا جایی که میتونی

درست میگه نفاخ اصلا نخور حتی میوهای نفاخ پروتئین بیشتر مصرف کن و مایعات فراوان چای کم زنگ .واینکه تازه بچه از ۱۰ روزگی به بعد اگر کولیک داشته باشه کم کم معلوم میشه و اینکه خودت باید تست کنی هر چی میخوری ببین اون چه جوری میشه آلرژی نداشته باشه یا دل درد نشه اون موقع تازه دستت میاد ولی در کل تا ۳ الی ۴ ماه سعی کن تا میتونی لوبیا ونخود و لپه اینا رو نخور عدس وماش نفخشون کمتره باید ولی ۴۸ ساعت خیس کنی بعد از اینکه زردی نداشت یا اگرم داشت تمام شد میتونی بعد از هر غذای سرد مخلوط اب جوش و کمی نبات و زیره بخوری من رژیم شیردهی گرفتم دکتر بهم گفته اینا رو اگرم شرایطشو داری زیادم نیست مبلغش رژیم شیردهی بگیر دیگه خیالت راحت نیشه خیلی خوبه

همه چیز باید بخوری فقط حبوبات میخوای بخوری از دو روز قبل بزار بخیسه

فقط چیزای نفاخ نخور و سیر و پیاز تره ایناهم باعث میشه شیر بو بگیره وگرنه همه چی بخور خصوصا پروتین

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد