دوستان چرا من تکون بچه هامو بالاس رحمم حس میکنم

۳ پاسخ

بالای رحم یا بالای ناف و شکم؟
احتمالا سفالیکه پاهاش بالاس دیگه

خو درسته دیگه بالای نافه مال من الان نزدیک سینمه

من اکثرا بچه تو پهلوهامه 🤣 همچین‌لگد میزنه ک رونالدو به توپ این لگدارو نمیزد😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد