۴ پاسخ

عالیه شیر خشک میخوره یا شیر خودتونو؟؟؟
چند هفته دنیا اومد؟؟؟

من دخترم ۳۶ هفته ۲۶۰۰ دنیا اومد الان ۵۵۰۰
هرچی مکمل و اشتها آور میدم تاثیر ندارن

آره عالیه

اره عالیه

سلام خانما من۵عدد شیر خشک گیگوز دارم دخترم رفلاکس گرفت مجبور شدم عوض کنن

سوال های مرتبط

مامان جانان👼🏻🍼 مامان جانان👼🏻🍼 ۱۷ ماهگی