منک متوجه نشدم چون همون اول نمیزنن چند سانت که باز میشه میزنن اون موقع هم درد زایمان داری که متوجه اون سوزن ریز نمیشی
نه درد زایمان دردناک تره جوری که میگی بزن سریع تر راحت شم ازین درد و تا چند ساعتم واقعا راحت میشی😊
من هنوز انجام ندادم اما اینجوری که شنیدم اول جاشو با یه سرنگ نازک بی حس میکنن بعدش اون سرنگ اصلی رو میزنن که اپیدورال میکنه
من زایمان طبیعی کردم به اون سختی که بقیه میگن نیست بعدش راحت راحتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.