قطره اینفاکول آب رو اتیشه هر ۶ساعت ۸قطره میدادم از بدو تولد هم قابل استفاده هست فقط چون خارجی هست پیدا کردنش یکم سخته دارو خانه ها ندارن فقط جاهایی داران که چیزای خارجی و وارداتی میفروشن ولی فک کنم تو ماکو پیدا میشه نباشه هم تو خوی هست میتونید بیاید از یشیل مارکت تهییه کنید فک کنم قیمتشم الان شده یک و نیم ولی ارزش داره کامل آروم میکنه بچه رو
والامن از یه فروشگاه میخرم شماره تلفنش رو دارم اگه خواستی بگو بهت بدم اما تو مرزی اگه اشتباه نکنم میتونی پیدا کنی
به بچه ۱۱ روزه سر خود نمیشه دارو داد ببرید دکتر شاید نیاز باشه مادر رژیم غذایی داسته باشه
زیر ۱ ماه فقط میتونین کولیکز بدین
ببین دختر من تا ۳ ماه همین جوری بود...هیچ قطره ای تاثیر نداره،من چندین تا قطره امتحان کردم،فقط ماساژش بدین...ماساژ با روغن زیتون یا روغن بچه،دور نافش رو خیلی آروم در جهت عقربه های ساعت بمالید،پهلوهاشو اینارو
قطره کولیکز و گریپ میکسچر هردو بگیرید عالیه
اره کولیک و دل پیچه داره … من کولیک از میدم هرشب چون پسر منم به خودش میپیچه
دکتر باید بر اساس سنش قطره بده .شاید اصلا مشکل دیگه ای باشه که دکتر متوجه بشه
ببرین دکتر دارو میده حتما کولیک داره ،
اگه شیر مادر میخوره باید غذا رو رعایت کنه مادرت ، اگه شیر خشک میخوره از خود دکتر بپرسین که چه شیری بخوره شاید شیرشو تغییر بده، حتما آروغشو بگیرین
من گریپمیکسچر هم ایرانی هم خارجی امتحان کردم خارجی بهش میساخت همش بهش میدادم مث اب رو اتیش
قطره گریپ واتر و دایمتیکون
کولیک داره ، باید داروهای کولیک رو بهش بدید ، البته داروهای زیادی داره ، ببریدش دکتر گناه داره ، صدای سشوار هم دانلود کنید براش بزارید ، پسر من با صدای سشوار آروم میشد
یک قطره کولیک بگیرین از داروخانه پسر منم همینجوری بود یعنی از وقتی قطره گرفتم اصلا گریه الکی نمیکرد
اگه کولیک داره قطره اینفاکول آب رو آتیش 🔥 من 4 ماه استفاده کردم واقعا عالی بود
اینفاکول برا پسرمن خیلی خوب بود خارجیه سیسمونی فروشیا دارن اگ پیدا شه
قطره دایمتیکون، پدی لاکت خوبه بگیرین براش
دایمیتیکون بیبی کر کولیکز گریپ میکچر
ببریدش دکتر خب حتما کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.