۱۵ پاسخ

پسر منم بود خوب شد

نه عزیزم اشکال نداره دختر منم بدنیا اومد داشت دو سه ماهی طول می‌کشه خودش می‌ره

تصویر

چشم دختر منم وقتی بدنیا اومد چشمش اینطوری بود بردم دکتر گفت تنگی مجرای اشکیه قطره داد خوب شد

دخترم یه تایمی اینطوربود،شیرخودمو میریختم توچشمش تا3روز خوب شد

پشت چشم دختر منم اینطوری بود ولی قی کردنش عادی نیس ببرینش دکتر

ن اصلا خطرناک نیست از داروخونه ی پماد بگیر
هر رروز چند بار چشمش رو با چایی سرد و پنبنه تمیز کنید اینو دکتر بمن گفت
خوب شد
بخاطر چشمه اشکشون بستس

عزیزم منم پسر همین جور بود بردم دکتر قطره داد با پماد هر صبحم گف بمالم زیر چشمشو ک غدد اشکیش باز شه. خداروشکر آخرش خوب شد

پسر من ی چشمش اینجوری بود۳ماهگیش خوب شد

بهش الودگی زایمان خورده ببرین دکتر چشم پزشک

منم دخترم اینطور بود به مرور طول کشید رفع بشه

در این حد بود
دکتر متخصص چشم بردمش ی قطره داد فایده نداشت با چای سرگل ینی چایی ک تازه دم کردی رو ی استکان کنار بزار خنک ک شد مرتب با پنبه رو چشمش بکش بعد کناره های بینی هم ماساژ بده

تصویر

اشکال نداره عزیزم
بچه منم اینجوری بود
تا چهل روز درست میشه
باید ببری دکتر پماد بهش بده

مجرای اشکی چشماش بسته هستش ببرید دکتر قطره و پماد میده خوب میشه

عزیزم پسر منم همین مشکل داشت الان عکسشو میدم

عزيزم دكتر چشم كودكان بايد نشون بدي فكر ميكنم
چون بچه منم قي ميكرد دكتر بردم قطره داد
يا اگر نميدوني دكتر كجاست ببر متخصص اطفال راهنماييت ميكنه

سوال های مرتبط