مهر ۴۰۵ میره پیش ۱
مهر ۴۰۶ میره پیش ۲
مهر ۴۰۷ میره کلاس اول انشالله
پیش ۱ و ۲ اختیاریه
بخدا دیگه شورشو دراوردن همون پیش دبستانی و کلاس اول خوب دیگه... پیش ا و ۲چیه دیگه
پیش ۱ پیش ۲ دبستان
۴ سال تمام پیش ۱ میرن
۵ سال تمام پیش ۲
۶ سال تمام اول دبستان
دختر شما مثل پسر من که خرداد ۴۰۱ مهر میرن پیش ۱
پش دو باید بره دختر منم مرداد هست پیش دو باید بره مهر سال دیگه
پیش ۲
پیش ۲
پسر منم خرداد 1401هستش سال دیگه اجباریع یعنی باید بره
واااای چه زود گذشت خدااااا دلم لرزید
دختر منم تیر ۴۰۱ هست امسال خدا بخاد میفرستم
یاخدا پیش چیه؟
پسر من هم اردیبهشت ۴۰۱
پیش یعنی مهد های غیرانتفاعی باید ثبت نام کنیم؟
پیش ۲.
امسال پیش ۱
پسر منم متولد مرداد ۴۰۱
مهر امسال پیش ۱ که اختیاریه و می تونن نرن
مهر ۴۰۶ پیش ۲ که شنیدم اجباریه
نیمه اولی هس ۶سالگی اول میره مث دختر من میشه نفرستیم ۷سالگی بره
پیش دو
مهر ۴۰۶ پیش دبستانی میرن . مهر ۴۰۷ میرن کلاس اول
میره پیش دبستانی اجباری همون پیش ۲
۴۰۶ پیش ۲ میرن عزیزم
و ۴۰۷ میرن کلاس اول
امسال میرن پیش ۱ سال دیگه پیش ۲
که من پیش ۱ نمیفرستم واجب نیست
وای چقدر زود بزرگ شدن بچهاا
منم موندم واقعن پسر منم تیر ۴۰۱ 👀
پیش دو فک کنم میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.