اره من بردم وواقعا لازمه
بله عزیزم بردم
و خیلی هم واجبه به نظرم
من هنوز نبردم ولی حتما میبرم.به نظرم خیلی واجبه.ی آزمایش بدی خیالت دیگه راحته من بچه دوستم کم خون بود نمیدونست آزمایش یکسالگی فهمید
من نبردم دکترش ۲۲ ام میاد میبرمش
بله کن پیش دکتر بردم مولتیشو و شیر خشکشو عوض کرد چون هشت ماهگی ازمایش داده بود گفت فعلا لازم نیست ۱۵ ماهگی بده
من بردم دکتر براش نوشت جوابشم اومد دیگ خیالم راحت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.