۶ پاسخ

اره من بردم و‌واقعا لازمه

بله عزیزم بردم
و خیلی هم واجبه به نظرم

من هنوز نبردم ولی حتما میبرم.به نظرم خیلی واجبه.ی آزمایش بدی خیالت دیگه راحته من بچه دوستم کم خون بود نمیدونست آزمایش یکسالگی فهمید

من نبردم دکترش ۲۲ ام میاد میبرمش

بله کن پیش دکتر بردم مولتیشو و شیر خشکشو عوض کرد چون هشت ماهگی ازمایش داده بود گفت فعلا لازم نیست ۱۵ ماهگی بده

من بردم دکتر براش نوشت جوابشم اومد دیگ خیالم راحت شد

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان مهلا خانوم مامان مهلا خانوم ۱۷ ماهگی