ما میگیم فرشته ها بوسشون کرده🤤❤
رو پلک و پشت گردن دختر منم هست دکتر به منم گفت چیز خاصی نیس و تا دو سالگی میره
منم بچهام داشتن کم کم میره
میره من خودم و داداشم بچگی مون داشتیم کلا رفت
بوسه فرشته است
نترس رو چشم پسر منم هست ب منم گفتن میره
اقوام هم تجربه شو داشتن رفته برا اونام
دختر همسایه ما هم داشت الان ۳سال و نیمشه خوب خوب شده، فک کنم بعد یکسالگیش رفت
پسر منم بالاي مژهاش بود و پشت سرش خوب شد دكتر گفت بهش ميگن بوسه ي فرشته ها به مرور ميره
میره عزیزم پسر من روی پاش داشت
مثل ماه گرفتی میمونه، منم دارم وقتی عصبی میشم پررنگ میشه😅دخترم داره ، خال قرمز زیر پوسته تقریبا …یا میره یا میمونه کمرنگتر میشه
منو داداشمم داشتیم همینطوری وسط پیشونی به مرور زمان کمرنگ میشه و میره چیز خاصی نیس
دختر منم روی چشاش داره کم رنگ تر شده
دختر منم داره داره کم رنگ میشه
زایمانت طبیعی بود؟
چون دخترمن تو چشمش لکه خون افتاده بود بخاطر فشار زایمان برای دختر خواهر شوهرمم مثل پشت چشم پسر شما ولی در رنگ تر ما فکر میکردیم ماه گرفتگیه ولی بعد یه مدت رفت
نه میره اکثر بچه ها دارن
روی چشم چپ دختر منم بود . خودش کم کم رفت دکتر گفت چیزی نیس نگران نباش
ن نترس ب مرور از بین میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.